FANDOM

Werewolf
Werewolf
Savaş seviyesi88 veya 91
Can puanı90 veya 100
Slayer seviyesi1
Slayer TP90 veya 100
Üyelere özelEvet
AgresifDeğil
ZehirliDeğil
Zehire dirençliDeğil
Vuruş şekliYakın dövüş (Slash stili)
Maksimum vuruş8 (88. seviye), 13 (93. seviye)
ZayıflıkWolfbane Dagger
Her zaman düşürdüğüWolf Bones
Examine yazısıEek! A werewolf!/Down, fang (Iyk! Bir kurtadam)

Werewolflar (Wolfman veya Wolfwoman) Canifis'te bulunur (sadece Priest in Peril görevinden sonra girilebilir). Savaş seviyelerine göre düşük savunma seviyeleri vardır. Saldırılmadan önce normal insanlar (24. seviye) gibi görünürler, ancak oyuncu Wolfbane dagger kullanıyorsa, insan olarak kalmazlar. Her iki durumda da Wolf Bones bırakırlar. Werewolf iken sekize, insanken ikiye kadar vurabilir.

93. seviye Werewolflar God Wars Dungeon'da bulunabilirler ve maksimum on üç vurabilirler. Aynı zamanda 88. seviye emsâllerinden daha iyi savunmaları ve isabetleri vardır. Ayrıca bir Zamorak eşyası kuşanmamış oyunculara karşı agresiftirler.

Slayer görevlerindeki tek kullanım alanları 88. seviye şekilleridir; buna rağmen, wolf öldürme ile ilgili Slayer görevlerinde kullanılamazlar.

Werewolf öldürme yolları Edit

Eğer bir oyuncunun yetmişten düşük Savunma/Saldırı/Güç seviyesi varsa, Dragon battleaxe ve fazla Stat restore potion getirmesi tavsiye edilir.

Ayrıca oyuncunun aldığı Wolf Bonesları tutması iyi olur, çünkü Grand Exchange'de 500gp kadar değeri vardır ve oyuncu, Nature rune ile Fire rune getirerek düşen bazı eşyalara High Alchemy yapılabilir.

Düşen eşyalarEdit

100% düşenlerEdit

Werewolf şeklindeEdit

Bir Werewolf'un Lesser Demon'a benzer düşen eşyaları vardır.

İnsan şeklindeEdit

Önemli WerewolflarEdit

Konuyla ilgiliEdit

  • Bir Werewolf bone, Werewolflar tarafından düşürülen normal kemiklerden farklıdır, Rag and Bone Man için kullanılan nadir düşürülen bir eşyadır. Normal kemikler gibi gömülemez.

Also on FANDOM

Random Wiki